Pages

Friday 6 May 2011

kau..pergi juaa...

Tanggal 28 April yang lalu...

Grooming paper exam mengakhiri dan menjadi penutup segala3 episod antara aku, rakan-rakan aku di politeknik yang diberi nama Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin..  Sebak rasanya tatkala aku jawab soalan terakhir kertas grooming tuh.  Paling menyedihkan aku hemtam lak tu soklan tuh.  Macamnala aku boleh telupa apa maksud PROJECTION (salah satu ciri sikap positif).  Tapi aku harap sangat Puan Aniza dapat mempertimbangkan jawapan terakhir yang ditulis oleh aku tu.. hehe.

Okeh, back to the story. hm. boleh plak aku menitiskan ayaq mata bila kertas aku dah diambil oleh pengawas peperiksaan. Mak aih. mau tak sebak. Rasa kejap sangat masa berlalu.  Aku yakin, masa kita semester 1, punyala tak sabaq3 nak semester 4. Bila dah semester 4, rasa kenapalaa...tak ada semester dah..? hahaha. buat tanya boleh.  Apa-apapun, hidup mestilah diteruskan.  Teruskan perjuangan.. itu yang penting. Ada rezeki, sambung belajaq lagi..sampai ke peringkat Universiti plak an.   Dan sama ja. Melalui benda yang sama. Belajar, Test, Kuiz, Assigment, Final, GRad.. camtu lah dok ulang selagi status dok pegang sebagai seorang PELAJAR.. kan3..

Buat sahabat-sahabat aku...especially DSk 4A..
Chewaaahhh....selama kita bersama-sama ni...aku nak mintak maaf banyak-banyak..terlebih terkurang baik dalam pertuturan, percakapan, tingkahlaku, sikap, perangai, tindak-tanduk dan sebagainya. Terutama masa aku jadi penolong ketua darjah dulu tu.. (amik feel).  beasalah, adat... bukan apa..saling memaafi dapat melancarkan pemeriksa menanda kertas-kertas exam kita dengan jayanya...(buat3 ada kena mengena) Selain daripada itu..kepada mereka-mereka yang aku sering datang bilik tak smena-mena...kan..kan..kan...hehehe.
Selain nak mohon maaf..nak ucapkan juta-jutaan terima kasih berbanyak-banyaakk...sebab bagi kerjasama yang tak ternilai dalam baik menjayakan sesuatu program, mahupun apa saja lah yang melibatkan kita semua bersama...rindu setiap3 kenangan tu... Terima kasih atas segalanyaaa...

Tak lupa jugak kepada pensyarah-pensyarah yang tak jemu3 mengajar kami...berhempas pulas nak tengok kami lulus dan berjaya dalam apa yang kami pelajari....daripada Semester 1 hinggalah Semester 4..Mereka terdiri daripada Encik Taher, Encik Yusof, Puan Aini Hazrin, Cik Linda, Puan Aniza, Puan Salasiah, Cik Susilawati, Puan Azrul Nizah, Puan Azzah, Puan Fatimah, Puan Mariam, Cik Fazlina, Encik Affendi, Encik Shabri, Cik Amalina, Miss Yeoh, Puan Ainul, Ustaz Razak, Ustazah Azira....
TERIMA KASIH ATAS JASAMU..


*yang bold tu Penasihat Akademik kami...  TERIMA KASIH JUGAAA!








                                  jemput sila la...ke kenduri saya nanti puann....




                       Peluk Puan Aini Hazrin.. Sambil berharap "puan tanda kertas Translation saya baik-baik ya.."




                                                                                                  Khas buatmu...





                                             Last Day  kat Dewan Harum Manis, Last Paper Grooming






Dan seronoknya kalu kita boleh macamni lagi nanti3.. hOreYy...!!











more pic, http://www.facebook.com/media/set/?set=a.209555805730065.55085.100000269422875


=>> MISS YOU ALL SO MUCHH!!!

No comments: