Pages

Thursday, 29 December 2011

Takmau, tak mau, chek tak mau!

Assalammualaikum.

Masuk hari ni merupakan hari ke- 7  aku dok kat Penang ni, rasa segan pulak nak balik Kelantan. Tolonggg...! Toksey..toksey...hahaha. Oi. Kena la balik Faznim oi. Sapa nak pergi amik Exam kat hang? Hahahaha.

Okelah, esok aku balik laa..tapi aku tak direct ke Kelantan terus. Nak singgah Kuala Terengganu. Nak pergi saing saing dengan member aku orang Ganu. Hehehe. Sambil menyelam minum ayaq. Sempat kah? Tak tau nak kata.

Tapi kan..berat ja hati nak balik...Mak, Ayah...Anim nak balik dah tau...jaga diri ya. Mak tu, dok sakit sakit gigi, jangan lupa makan ubat ya. Ayah pun.. dok sakit sakit jantung.. Thanks tau, layan kerenah Anim selama ni..hehehe. Paling best celebrate Birthday Anim baru ni.. Thanks Mak! Ayah! Kakak Kakak aku yang buaih!
Doakan kejayaan anakmu dan adikmu ini.  Di samping dalam mengharungi dugaan, cabaran dan rintangan.  Exam 3 minggu ni. Ketaq pala pala abih. Nak buat yang terbaik lah. BoboBOy! (apa kena mengena)




2 comments:

Hanis Atikah said...

hehehe.. 20 thn yer.. dah leh jadi mak org dah..hahaha

sara E a.k.a ct said...

wahhh da reti naa sebut SAING2..ahak..ape ko segan2??BALIK NUH SANA STDY!hehehe..

xkan bg ak tengok pic je kek tu?xcukup syarat. bak mai sepotong..hihi