Pages

Wednesday 28 December 2011

Goodluck for me

Assalammualaikum..

Nak kata bertapa pantas masa berlalu, tup tup aku dah penghujung semester 1 rupanya. Masakan tidak, lagi seminggu aku bakal menghadapi peperiksaan akhir semester bagi Tahun 2011/2012. Aku tak tahu kenapa semakin hampir ke tarikh tu, semakin debaran terasa.  Oh, barangkali aku dah lama meninggalkan perasaan debaran itu. Last pun masa zaman diploma. Now, aku di zaman lain ok. Tapi boleh samakan kah? Aku pun tak pasti. Kenang mengenang semula result carry mark, wallaahu'alam. Aku bertawakal serta berserah kepadaNya.

Study week starting from 22 December, aku manfaat cuti tersebut dengan study kat rumah. Ini bermakna, aku kat Pulau Pinang Pulau Mutiara! Ok. Terjerit sudah. Huhuhu. Oklah. itu sahaja. Banyak aku nak ngepek benarnya. Tapi tapi tapi. Tahhu ah! 

Salam

3 comments:

Hanis Atikah said...

Good luck beb!!!! do your best

FazzYnameD said...

thanks hanis!!!!! aku takuiiittt!

Hanis Atikah said...

jgn takut.. klu takut kita xdpt nk capai kejayaan tu.. don't worry de kwn3x yg sentiasa bersama kamu yer cik faz..heheh