Pages

Tuesday 21 June 2011

Thanks Doc.

Assalammualaikum.

Masuk-masuk ja ofis, ternampaklah doktor aku yang sudah semula jadi berada dalam ofis unit aku tu. So, apa lagi. Buat-buatlah terperanjat even aku tau yang dia balik dari Australia pada hari ini. HAHA.

Maka beliau pun mengambil masa untuk membuat sedikit sebanyak intro3 yang sewaktu dengannya mengenai pelancongan beliau di Australia tersebut. Dan aku pun, dengar ja lah sambil menyimpan hasrat bahawa aku juga akan ke sana nanti-nanti. haha. Nanti-nanti lah.

Sebelum tu, dengan semangat dan jiwa raganya, doktor aku telah membeli cenderahati kepada staff3 beliau. Pagi-pagi dia da hidang kami se-tappeware coklat dari Australia. Even aku dan kakak-kakak tak pegi, ingat jugak kat kami. So, selain aku, kakak kat ofis aku dapat cenderahati jugak. Tapi, mereka punya lain sikit. Tempat lapik cawan yang bercorakkan tempat-tempat menarik di Australia yang tidak terbuang harganya. Apala doktor, kan da kantoi.

Aku pun dapat tau. Lagi speacial. Paling best, aku dapat seperti mana yang diharapkan. Haahaha. Seekor beruang koala..! Gembira bukan kepalang aku. Ingat jugak doktor kat aku noh..Comel gila. Asyik nak pelukk ja. Manja betul. Tp aku risau lah. Boleh ka dia sesuaikan diri kat iklim Malaysia ni. Hm..tak pa lah. Nasib baik ofis aku ada Ekon. Bagi dia perasan sikit. Bajet macam ada kat Australia aa gak. hahaha. Adduhh..nak kena handle makanan-makanan dia pulak..agak-agak beruang ni demand tak? Hm, payah-payah, sumbat ja lah kfc, Mcd, Pizza noh.

La..tak percaya doktor bagi aku beruang ka? Isyh laa..sungguh laaa...tak percaya tengok,




tengok. kan da cakap. Keja nak pelukkk ja. jari aku pun jadilah..


Hahaha. Beruang koala aku ni sempoi sket. Boley pakai baju dan topi. Da macam geng Phua Chu Kang da skali pandang. 5x pandang macam beruang la. Manja ni...Hahaha..at last, akibat terlalu manja, aku letak kat komputer. Ha, senang sikit. Dia boleh usya aku tengah buat apa. Lau tak buat kerja, jangan dok p mengadu kat doktor sudah. Naya i. Mungkin yang selalu pegi luar negara biasa la setakat benda-benda alah ni. Tp ia tetap bermakna buat aku. Thanks dOc.

aduh, saket mata tengok. Yang mantol kat monitor tu dia lah tu.



p/s : Teringin nak pi Jepun. Tp ada orang kata payah cari makanan halal kat sana. So, kna bawak bekal la camnih.

No comments: