Pages

Wednesday 8 June 2011

Bila Setiausaha Jiwang

Ketika dalam perbincangan antara aku dan kakak-kakak ku dalam kereta tiba-tiba lagu ni berkumandang dan tidak semena-mena aku trus jatuh hati padanya (macam terhayati plak bait3 kata lagu ni). Sangat best lirik dya tuh. Xtly tak tau langsung tajuk dya.  Yang aku ingat terima kasih ja. tanya kakak aku. pergghh, bajet tau la sangat mula-mula. last-last aku carik sendiri. 


Aku taip google, lagu terima kasih, then kuar nih.


Artist : Lestari Band   
Tajuk : Terima Kasih Segalanya.




Terima kasih ku ucap kepadamu
Kerana sudi menyayangi diriku
Semoga kita bersama dan setia
Aku bersyukur pada Tuhan Yang Esa
Kerana dia yang menemukan kita

Semoga kita mendapat rahmat darinya
Hidup bahagia

Oh kasih indahnya kurasakan
Sewaktu engkau ada bersama di sisiku
Indahnya cintamu
Biarpun apa yang terjadi rela ku tempuh
Asal kau tahu hargai pengorbananku ini
Terhadap dirimu

Sewaktu kau berduka aku ada di sisimu menemani
Sewaktu kau gembira jangan pula kau lupa diri ini
Andainya aku tiada
Abadikan cinta kita sepanjang hayatmu

Terima kasih ku ucap kepadamu
Kerana sudi menyayangi diriku

Semoga kita bersama dan setia
Hidup bahagia... 





alalalalalalala..sweeettt... haha.
dedicate to someone.  i love you mr.M.



2 comments:

Hanis Atikah said...

ala cakap je la nama dy.heheheh.. malu3x pulak..

FazzYnameDcHuiB said...

Sajaaa..bagi nampak misteri sket..